سینک گرانیتی بخریم یا نه؟ مزایا و معایب سینک گرانیتی

۳ بازديد

اگر از آن دسته افرادی هستید که وجود خط و خش روی سینک حسابی اذیت‌تان می‌کند و یا این سوال که سینک گرانیتی بخریم ذهنتان را مشغول ساخته است، می‌توانید خیلی جدی به خرید سینک گرانیتی فکر کنید. متریال مورد استفاده در ساخت سینک گرانیتی و ضخامت آن باعث می‌شود که مقاومت ستودنی را در برابر خط و خش نشان دهد. البته این مقاومت مربوط به استفاده‌های عادی روزمره است و برای امتحان کردن سینک گرانیتی در برابر خط و خش، قرار نیست یک جسم نوک تیز مثل چاقو را روی آن بکشید! چون همانطور که می‌دانید، حتی خود سنگ هم در برابر چنین حرکتی دوام نمی‌آورد! 

استفاده از پودر سنگ طبیعی گرانیت به عنوان یکی از سخت‌ترین ماده‌های معدنی دنیا در تولید سینک گرانیتی، باعث شده تا خرید سینک گرانیتی برایمان گزینه مناسبی باشد و بتوانیم ویژگی مقاوم بودن را به این نوع سینک‌ها نسبت دهیم. گاهی موقع شست و شو ممکن است اجسامی مثل قابلمه، لیوان و… روی سینک سقوط کنند. در سینک‌های استیل احتمال ایجاد فرورفتگی و در سینک‌های شیشه‌ای احتمال شکستن وجود دارد. اما سینک گرانیتی، اگر کیفیت واقعی گرانیت را داشته باشد، در برابر ضربات و برخورد اشیا کاملا مقاوم است و خم به ابرو نمی‌آورد.

سینک گرانیتی در برابر حرارت هم مقاومت قابل توجهی دارد و انواع باکیفیت آن، دمای بالا تا ۲۸۰ درجه سانتی گراد را تحمل می‌کنند. بنابراین می‌توانید بدون هیچ نگرانی آب جوش را در سینک گرانیتی خالی کنید. دیگر مزیت سینک گرانیتی، مقاوم بودن آن در برابر شوک حرارتی است. یک سینک گرانیتی باکیفیت در برابر تغییرات دمایی و شوک حراراتی، مقاوم است و ترک نمی‌خورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.