راهنمای خرید بهترین دستگاه ضدعفونی کننده دست

۳ بازديد

شکل جدید زندگی و عادت‌های ناشی از کرونا، باعث شده تا وسایل جدیدی وارد زندگی‌مان شود؛ وسایلی مثل دستگاه ضدعفونی کننده دست. دستگاهی که دیگر مردم عادت کرده‌اند و انتظار دارند یکی از آنها را در فضاهای عمومی و اداری ببینند. به همین دلیل است که خیلی از صاحبان این نوع مکان‌ها مثل مراکز خرید، رستوران‌ها، هتل‌ها، آموزشگاه‌ها و… به فکر خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست افتاده‌اند.

شاید این مهم‌ترین نکته در خرید ضدعفونی کننده دست برای فضاهای عمومی باشد. استفاده از ضدعفونی کننده‌هایی که نیاز به تماس دست برای اسپری کردن ماده ضدعفونی کننده دارند، انتخاب خوبی برای فضاهای عمومی نیست؛ زیرا باعث انتقال ویروس و انواع آلودگی می‌شود. پس یک دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک را انتخاب کنید. این نوع دستگاه‌ها دارای سنسور مادون قرمز هستند و نیازی به تماس دست ندارند.

امروز بیشتر از هر زمان دیگری، ظاهر وسایل و محصولات در قضاوت ذهنی آدم‌ها تاثیر می‌گذارد. قطعا دوست ندارید که یک دستگاه ضدعفونی کننده معمولی، وسطِ رستوران شیک شما توی ذوق بزند. یا اینکه چهره محیط کاری مدرن و شکیل شرکت شما را خراب کند! پس هر اندازه که به کیفیت دستگاه ضدعفونی کننده دست اهمیت می‌دهید، به همان اندازه و حتی بیشتر به طراحی ظاهری و رنگ دستگاه نیز توجه کنید.

آموزش جامع خواندن کف دست (کف بینی)

کی پاکارد، یکی از متخصصان آمریکایی و نویسنده کتاب زندگی شما در دستانتان است: در مورد خط های کف دست و معانی آن ها اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار می دهد. آیا شما هم دوست دارید که تجربه خواندن خطوط روی کف دست یا کف بینی را داشته باشید ؟ باید اول یاد بگیرید که چگونه این خط ها را بشناسید . افرادی مثل کی پاکارد باعث شده اند که این کار کمی راحت تر شود.

اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب کردن دست است، یعنی این که انتخاب کنید خطوط کدام دست فرد را بخوانید. برای این که در مورد دیدگاه به زندگی اطلاعات داشته باشید و ببینید که چگونه خودتان را به جهان ارائه داده اید، باید دستی را انتخاب کنید که بیشتر از آن استفاده می کنید. ( یعنی راست دست هستید یا چپ دست) برای تست روابط شخصی ، رویا ها و مواجهه ها و درگیری های عاطفی، به دست دیگر خود نگاه کنید. آیا با دیدن خط ها مشکل دارید ؟ دست خود را زیر یک لامپ روشن بگیرید.

بقیه مطالب کف بینی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.